To The Infinity, And Beyond!

Jag vill tipsa om en så otroligt sjukt värd grej jag har ett litet smått "ha"-begär över just nu, och det är en "infinite dress" — som får mig att nynna på Transformers-temat av någon konstig anledning. Fick tipset när jag läste Carinas blogg, så äran går till henne för fyndet.

Jag gillar hela idéen med att ha en klänning, som har typ, tre-fyra, tio... asmånga olika utseenden — allt med samma klänning! Seriöst, fatta grejen! Gled sen även in på Project 333 som även där, Carina tipsat om, och såg mer coola tips. Har ni en sån? Eller har ni tips på hur man ska vara lite mer minimalistisk?

In, oder aus?

Hejs!

2011-05-07 kl. 19:37:42 2 kommentarer Ligger i Kläder & Skor

Kommentarer...

  1. Josie säger...

    Tack själv! :)

    2011-05-15 kl. 00:54:41 http://fernsehapparat.blogg.se/

  2. Josie säger...

    Visst är den fin? Älskar ju rosetter! en den är lite urringad :/

    2011-05-19 kl. 22:18:54 http://fernsehapparat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: