The Taxi Driver Could Be A Bandit, Baby!

För att reflektera lite kring inlägget från igår, så är saker inte alltid som man tror. Jag berättade nyligen för en vän om att jag transar, och hon blev minst sagt chockad, eftersom "du som är sådär manlig med skägg och sådär". Och frågar om det är därför jag rakar bort skägget ibland.

Jag tycker att det är lustigt, att folk direkt tror att det ska vara si, eller så, enbart för att man klär sig, eller beter sig på ett visst sätt. I övrigt så tyckte hon det var skitcoolt och starkt av mig att "komma ut", så det var väl positivt.

Idag är det den första april, och jag har faktistk inte gått på något än. Jag har inte lyckats lura någon heller. Det suger lite. Men det gör inget. Nu ska jag dricka te och titta på Småstadsliv (filmerna).

Sayonara, bitches!

2011-04-01 kl. 19:32:00 0 kommentarer Ligger i Allmänt

Kommentarer...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: