Strike A Pose, You Look Dangerous!

Försöker sova, men det går inte så bra. Vet inte riktigt varför, men så är det. Hur som helst, ville mest bara meddela att det är dags att komma lite mer bilder och lite annat.

Så, i brist på annat så får ni en bild på fredagens outfit, och en liten länk till klänning jag vill ha (från Miss Smith).

Outfit!

Uppdatering! Jag ångrar mig, jag skiter i pumpsen, får ju för fan hem mina ballerina imorgon! Oh, såg mer skor på rea — och om ni inte redan förstått det, ja; jag älskar lila!

Godnatt

2011-05-05 kl. 00:54:57 2 kommentarer Ligger i Kläder & Skor

Kommentarer...

  1. Josie säger...

    Visst är de söta? Och riktigt bekväma också! Satsa på dem i svart, you will rock them! :)

    2011-05-05 kl. 20:37:30 http://fernsehapparat.blogg.se/

  2. Josie säger...

    Attans, men du får vänta för den som väntar på något gott..? :P

    De är från DinSko! :) Billigt och bra!

    2011-05-06 kl. 23:16:54 http://fernsehapparat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: