These Boots Are Made For Walkin'

Bara för att du har möjligheten, betyder inte att du ska — speciellt inte om du inte kan.

DAAAAYYYM! Jag vet, jag har inte målat naglarna trots öppen tå, dödsynd jag vet…

On ni undrar vad det gäller så titta på denna video på Fail Blog. Är det något jag kan skratta något så innerligt till, så är det tjejer (och killar) som tror att de kan gå i höga klackar, utan att ha övat först.

Vill ni ha ett tips? Innan ni provar smala klackar, kör på breda (fastän de oftast är fula och ger illusionen att vaderna är jättebreda) klackar, eller ännu bättre — kilklackar. De brukar oftast vara väldigt fina och även sköna att gå i.

Hejdå!

2011-04-04 kl. 22:12:00 0 kommentarer Ligger i Allmänt

Kommentarer...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: