Maybe Holding Hands Wasn't Such A Good Idea...

Jag har spenderat kvällen med att titta på CSI och kollat igenom mina favoriter i Firefox, och hittade en gammal goding jag suktat på ett tag nu — Shoes of Pray. Shoes of Pray är en sjukt värd sida för skoälskande tjejer (och killar?!).

Du har nämligen möjligheten att skapa dina egendesignade skor, som dessutom är handgjorda. Nu pratar vi inte om en hel kollektion, utan ett par. Så om du råkar ha 1000—3000kr över så kan du få dina skor handgjorda och helt utefter dina specifikationer. Men som sagt, priset är ganska saftigt, men det är ganska mycket "ha"-begär över det hela.

Har du, vill du eller tänker du köpa skor därifrån? Jag är själv rätt sugen… Men prislappen känns lite vågad, i alla fall just nu. Den andra kanske "nackdelen" är att det inte är syntetiska material, så är du typ militant vegan eller medlem i PETA kanske du inte ska köpa… Och då vet du inte vad du missar! XD

Förresten, passa på att skratta åt denna Youtube-video om skor!

Pusshej!

2011-04-26 kl. 01:13:10 1 kommentarer Ligger i Allmänt

Kommentarer...

  1. Josie säger...

    Jag veeet! Men jag har lite köpstopp så.. :(

    2011-05-02 kl. 23:03:43 http://fernsehapparat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: